Witajcie!

Przez kilka ostatnich miesięcy czyniłam starania, żeby wydać teksty blogowe w formie książkowej, do czego od dłuższego czasu namawiali mnie Czytelniczki i Czytelnicy. I powiem Wam, że łatwe to nie jest! Ale mam nadzieję, że jestem na dobrej drodze. Prace redakcyjne i graficzne trwają. Drukarnia czeka. Teraz pozostała kwestia finansowa. Tej sama nie sprostam. Dlatego proszę Was o wzięcie udziału w projekcie na polakpotrafi.pl. Jest to forma przedpłaty, bo nagrodami w projekcie są egzemplarze książki.

Wydajmy razem tę książkę!

Wszystko o projekcie tutaj:
https://polakpotrafi.pl/projekt/wydanie-ksiazki-buencamino

Zapraszam i pozdrawiam :)

PS. Wszelkie uwagi i sugestie, dotyczące zmian lub ulepszeń w projekcie, mile widziane ;)




PS2. Projekt nie zebrał określonej w nim kwoty, więc pieniądze wróciły do darczyńców (szczegóły podałam na stronie projektu). Bardzo dziękuję za wsparcie tym z Was, którzy wzięli udział. Pozdrawiam serdecznie :)

Komentarze

Popularne posty